Mobilya Modelleri , Mobilya Markaları , Ev Dekorasyonu

bellona mobilya resimleri

Posted on: Mayıs 18, 2008

About these ads

67 Yanıt to "bellona mobilya resimleri"

çok kötü sizden hiç beklemezdim

fena değil,sizden daha estetik ve şık tasarımlar bekliyoruz….

bence çok güzel

yatak odası mobilyalarınız çok güzel özellikle ( cosmo )modeli

bence cok kalite duruyor.bizim insanlarımızın bazıları sevklerı afrıka zevkı bence kalite ve estetık duruyor.isallah evımı kuruorum almayı dusunuyorum.tebrıkler bu sekıl tasarım yapan muhendislerinize.

yani benim tercihim değil demek daha doğru olur biz beğenmesekte birileri beğenmiştir ,llaki.

melike herkesn zewkleri farklıdr bunu bilmedeiğini herkese yayın yapmak zorundamsn!!!

gayet güzel.basarılarınızın devamını diliyorum.bana göre en güzel modeliniz lorenzo.

bence bir evde çok eğreti durur bu model.yani iş yeri mobilyası gibi. bence daha kibar olmalı.

bence cok güzel bende evlenmeyi düşünüyorum inşallah nasip olur almak

ya daha güsel olabılır dıye düşünüyorum ha gayret dıyorum

çok ağır duruyo daha çok yaşlı ve elıt kesımın kullanacagı bır mobılya gıbı burada yenı evlıler unutulmus gıbı ayrıca ,mobılya iç dizayn ile hıç uyuşmamış üzülerek söylüyorum

yagmur mobilya daha ii

Salonumu bellona akasya hardal sarı oturma grubu alarak duzenledim,tabii duvar uniteside ona uygun ve bellona ben hayran kaldıgım icin aldım ama tum gelenler cok begeniyor,ne zevkliymissin diyor bende ben degil bellonayı tasarlayanlar cok zevkli diyorum,aferin bellonaya…
Sevgiler

güzel degil sizden daha iyi sini beklerdiz

Evimin salonunu bellona dan tuana,akasya hardal salon takımı ile dösedim,gorenler bayılıyor,ne zevklisin diyorlar,bende ben degil bellonanın tasarımcıları harika diyorum,duvar unitemde harika ,sagolasın BELLONA….

Nişanlıyım ve moilyalarımı bellonadan aldım çokda güzeller. başka mağazaları dolaştım fakat hiçbirisini beğenmedim bellonadaki mobilyaların neredeyse hepsi çok şık ve kullanışlı. heryeri deri kaplama koltuk pek kullanışlı olmaz fakat şık duruyor. ben kolları deri kaplama aldım:) çok güzeller hemen evlensemde otursam artık:)

bellona gerçekten kaliteli mobilya üretiyor forewer bellona mobilya

bence herkesin zevkine kalmış bir şey örn=ben krem rengi koltuklarda hoşlanırım onun için bir şey söyleye miyorum bbbyyyyyyyyyyyyy

Deri koltuk takımları mükemmel
Özellikle koyu renk olanı çok elit fakat fiyatıda elit
bu ürünü yapan ürün tasarımcıları ülkemizin halinide düşünerek fiyatlandırmayı yapsalar bence çok daha iyi olacak
şahsen bir öğretmen maaşıyla almam hayal olur
ben ve benim gibiler sadece bakmakla yetinebiliriz

sayın bellona yetkilileri

bir müşteri olarak kaliteli üründen taviz vermeyin ama ürünlerinizin fiyatları konusunda daha uygun olmasını rica ederiz

en başta çok kötü diyen arkadaş kendi suratına baksın bence onun suratına bakan kaçar heheheheh

YUKARDA ARKADAŞIMIZ DİYOR Kİ COK KÖTÜ BUNU SİZDEN BEKLEMEZDİM DİYE Bİ KELİME KULLANMIŞ ACA ONUN EVİNDE BÖYLE BİR TAKIM VARMI SORSANIZ Bİ ???

bende bellonadan (life) yemek odası vede yatak odasına baktım beğendim fakat çok yere bakmadığım için kararsızım bellonadan alanlara duyrulur sizce nasıl şimdiden teşekkr edrm :)

kampanyalarınızı yaza kadar devam ettirmenizi bekliyoruz

ya bence bütün ürünleriniz çok şık ve zarif ve çok alımlı ya bu zevk meselesi malesef çoğu kişiler zevkten anlamıyo ve kötü diyebiliyolar yani bence fevkaladenin fevkinde:D

Deri koltuk takımları mükemmel
Özellikle koyu renk olanı çok elit fakat fiyatıda elit
bu ürünü yapan ürün tasarımcıları ülkemizin halinide düşünerek fiyatlandırmayı yapsalar bence çok daha iyi olacak
şahsen bir öğretmen maaşıyla almam hayal olur
ben ve benim gibiler sadece bakmakla yetinebiliriz

sayın bellona yetkilileri

bir müşteri olarak kaliteli üründen taviz vermeyin ama ürünlerinizin fiyatları konusunda daha uygun olmasını rica ederiz

çok pahallı bir emekli maaşı ile bunları almamız mümkün değil sadece bakmakla yetiniyoruz ..!

roma yatak odası takımında tuvalet masasının daha çok çekmecesi olsaydı daha iyi olurdu mesela ortadan aşağıya daha kullanışlı olurdu benim açımdan vede çok şık olurdu

roma yatak odası ve yemek odası takımı benim idealim inş. ilerleyen günlerde evimi onlarla döşemek istiyorum :))

tamam ürünleriniz güzel ama kalitelimi koltuğun iskeletine kullanilan kavak ağaci kalitelimi veya döşemesine kullanilan cuval yada sünger en önemlisi kullanilan kumaş ve deri.ise ne kadar kaliteli…….mi ya yatak odalari duvar kağidi ilemi kaplaniyo bana oyle geldi bellonanin ürünlerinin hepside güzel ama kalitesine emin deyilim

çok iğrenç olmuş sizden bu kadarını beklemezdim

güzel denebilir

evet kaliteli işcilik güzel ben bir KAYSERİ li olarak gurur duyuyorum ama bunu bu hale getiren işciler kayseride ve diyer fabrikalarda cok düşük fiyatlara calışıyorlar sanki bütün firmalar bir biriyle anlaşmış gibi?

bellonadan retro yemek odas1 tak1m1 ald1m gorenler bay1l1yor salon tak1m1n1nda b1r an once c1kar1lmas1n1 bekl1yorum ev1m1 tam 1sted1g1m g1b1 dosed1m tesekkurler bellona

güzel olan ürünlerin fiatları el yakıyor daha ihtiyar kesime hitap eden majör takımlar daha uygun.bide daha renkli daha pufidik çalışılsa çok daha iyi olacak

bence işyeri mobilyası gibi gözüküo bi ev ortamındahoş durmaz

çok güzeller

zewk ama bencede güzel deil bu arada birsen cosmo modeli die model yok

bende şunu diyebilirim güzeller ama kalıtelı deyıller

ürünleri beş ay önce aldım ve memnun değilim.servisleriniz çok ilgisiz.

selam arkadaşlar yakın zamanda bende mobilya almayı düşünüyorum araştırma içerisindeyim bana yardımcı olabilirmisiniz çok kararsızım neyi önerirsiniz fikri olanlar lütfen cevap yazsın bekliyorum tabiki kaliteli birşey olsun daha sonra başım ağrımasın şimdiden teşekürler bellona kullanıcıları

yeni yıl yaklaşırken bellona yeni bir kampanya düşünmüyor mu?
kriz ortamında mobilya almak lüks geliyor hiç olmazsa indirim veya kampaya çok iyi olacak.
yeni evli çiftler olarak böyle kampanyalar bekliyoruz.

bende life koltuk takımından aldım hiç tavsiye etmem 2 ay içinde tekli koltuklarımın ikiside çöktü kumaşları esnedi kilolu bi ailede değiliz düşünün yani ben memnun kalmadım görünüş olarak güzeller ama hiç kullanışlı değiller TAVSİYE ETMİYORUMHİÇ KİMSEYE.

bellona mobilyayalarınız çok güzel ama fiyatları çok pahalı ondan kimse bişey almak istemiyor fiyatları birazcık düşürseniz herkes seizi tercih eder seviglerimle….berfin

ben sizi çok seviyorum mobilyalarınız çok ama fiyatlar pahalı yılbaşına kadar fiyatları düşürseniz herkes sizi tercik ederherkesin kurban bayramını kutluyorum

Oldukca ağır tonlar kullanılmış mobilyalarda bence biraz daha açık renkler daha iyi giderdi diye düşünüyorum…

bellona gerçekten süper tşkler bellona mobilya

bellona 2009 yılına indirimlerle girecekmiş duyrulur ;)

bu aralar mobilya almayı düşünüyorum fakat bir türlü karar veremedim. acaba hangi mobilya firmasını önerirsiniz ?

alvina takımınızın berjer koltuklarınıda kanapesi gibi düz renk olarak talep etsem yapılırmı ve fiatı ne olur saygılar

bence estetik ve kaliteyi bir arada kullanarak farkli kesimlere hitap etmeyi basarmis hem kaliteyi bu kadar ucuza vermek kolay degildir boydak holding ve çalisanlarina basarilarinin devamini temenni ederim…

hepsi çok güzel

cok pahalı fiyatları az düşürün alalım evlenelim evde kalacaz yoksa

krize göre ucuzluk yapın:)

en sevdiğim kotuk takımları şekli

sizden daha güzel tasarımlar bekliyoruz

BüRO MOBİLYASINDAN FARKSIZ…. AYRICA REKLAMLA GÖZ BOYAMAKTAN BAŞKA Bİ FARKINIZ YOK. KULLANILAN MALZEMELER VE VERİLENI GARANTİ SÜRELERİNİZ DE AYNI.
Editör notu: eleştirilerinizi yazabilirsiniz ama bir mobilya firmasının altında diğer mobilya firmasının reklamını yapmanız etik olmaz.o yüzden mesajınızı düzenledim.

bellona yeni modelleri kısa zamanda ekleyeceğim.

igrenc sizdendaha güzel ve iyisini beklerdim

ben ce siz kotu diyenlere aldırmayın hepsi birbirinden guzel hepsi çok hoş kotu diyenler halt yemiş başarılarınızın devamını dilerim

BELLONAYLAN GURUR DUYUYORUM BENİM ODAM BELLONADAN AMA ÇOK KULLANIŞLI

BELLONA UZAK OLSA 2 GÜNLÜK OLSADA GİDERİM AMA BAŞKA BİYERE GİTMEM 2 ADIMLIK BİLE OLSA

ay önce koltuk takımı aldım daha taksitleri bitmedi,memuruz aldıgımızdan beri on kişi oturmamıştır tekli koltugun diz kısmına gelen yerinde süngeri esnedi dıştan potluk belli, iyisi olsun dedik olmadı

Takımlar gerçekten çok hoşuma gitti ama çeşit biraz az geldi bana..

ben hala görmedim malesef

2 tıl önce evimi bellona roma yatak odası ve yemek odası takımıyla döşedim bi harika oldular

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: